Infelizmente ocorreu um erro. Por favor tente novamente mais tarde.
MK
Charvelista Takamineen
Upea soitin! Soi hienosti ja on ominaisuuksiltaan vähintäänkin riittävä! Työnjälki myös erittäin hyvä. Tuntuma ja koko poikkeaa jonkin verran vanhasta 80-luvun Charvelista, mutta ei ollenkaan huonolla tavalla. 5/5!
0
0
Reportar a crítica